Rr. "Kozma Naska", Nr:33/6,
Elbasan 3001, Albania
Rr. "e Atjonit
Tirane, Albania
Studimi global i klientëve nga Lufthansa City Center: Dëshira për të udhëtuar është e madhe
Nga 20 Maji deri në 12 Qershor 2020, LCC zhvilloi një studim mbi klientët e saj internacional. Një total prej 2,288 klientësh, (1,089 prej tyre klientë korporatash dhe 1,199 klientë për turizëm) nga 48 shtete morën pjesë. Shumica e klientëve vinin nga Europa perëndimore (36.10%), ndjekur nga Europa lindore (20.59%), Lindja e Mesme/Afrika (12.81%), Azia (12.36%), Amerika Veriore & Jugore (18.15%). Mes klientëve nga korporatat, 27% ishin menaxherë udhëtimi, 9% specialistë të prokurimit, 27% udhëtarë dhe 37% deklaruan se i përkisnin një fushe tjetër.
Qëllimi ishte të analizohej mënyra e të udhëtuarit dhe ndryshimet e nevojave të klientëve gjatë COVID-19. Rezultatet tregojnë se në të ardhmen, udhëtimet dhe takimet ballë për ballë nuk do të zëvendësohen me takime virtuale. Pavarësisht COVID-19, dëshira për të udhëtuar vazhdon të mbetet e madhe dhe kërkesa për të udhëtuar do të rritet në muajt në vazhdim.
Këto gjetje janë një lajm pozitiv për agjensitë e udhëtimit. Martina Groenegres, drejtoresha e menaxhimit në Lufthansa City Center International (LCCI) pohon se: “Agjensitë tona ndërkombëtare të udhëtimit LCC janë sfiduar jashtëzakonisht shumë gjatë javëve të kaluara. Ky studim i bërë te klientët tanë të LCC-së thekson një prirje pozitive dhe zbulon se kombinimi i një zgjedhjeje në rritje, paralajmërimet e reduktuara të udhëtimit, hapja e kufijve si dhe njohuritë eksperte të konsulentit individual të udhëtimit të LCC-së do të jenë thelbësore për klientët tanë”.
Për shumicën e të anketuarve, udhëtimi për arsye biznesi është i domosdoshëm. Tre të katërtat e të anketuarve besojnë se vëllimi i udhëtimit do të ulet me të paktën 50% në vitin 2020. Ndërsa për vitin 2021, rezultatet duken më pozitive: 38% thanë se vëllimi i udhëtimit do të jetë i njëjtë si në vitin 2019. Sipas shumicës së të anketuarve, zëvendësimi i udhëtimeve të biznesit me takime virtuale nuk duhet të merret fare parasysh: 83% preferojnë takime të vërteta dhe jo konferencave online.
Planet e udhëtimit pas COVID-19 janë gjithashtu shumë premtuese: 53% planifikojnë të udhëtojnë përsëri pas tre muajsh dhe 34% pas gjashtë muajsh, edhe pse me një buxhet të njëjtë apo më të vogël. Sipas të gjithë të anketuarve, udhëtimi ajror mbetet mënyra kryesore e transportit për udhëtimet e tyre për arsye biznesi.
Klientët e kohës së lirë kanë një dëshirë shumë të madhe për të udhëtuar. Pjesa më e madhe e kësaj kategorie po planifikon të udhëtojë brenda vitit 2020, ku 48% e tyre po planifikojnë të udhëtojnë në vendet e rajonit dhe në shtetet ndërkufitare, dhe 30% po planifikojnë udhëtime ndërkontinentale.
Disa klientë të kësaj kategorie mezi po presin udhëtimet që do të bëjnë ku 36% prej tyre synojnë të udhëtojnë pas tre muajsh dhe 32% pas gjashtë muajsh. Sipas më shumë se gjysmës së të anketuarve, ofertat e minutës së fundit janë gjithashtu një mundësi zgjedhjeje.
Pushimet në plazhe dhe qytete vazhdojnë të jenë shumë të kërkuara me respektivisht 62% dhe 54%, të ndjekura nga pushimet në fshat dhe pushimet malore, secila me 33%. Sa i përket mënyrave të të udhëtuarit, 90% e të anketuarve preferojnë udhëtimin ajror në vend të makinës së tyre 73%, dhe 68% dëshirojnë të qëndrojnë në një hotel.
Në të ardhmen, agjensitë e udhëtimit dhe ekspertiza e tyre do të kërkohen më shumë se kurrë. Martina Groenegres pohon se përveç teknologjive të reja, rëndësisë së produkteve të kujdesit, higjienës dhe shërbimeve të reja të sigurisë, ndryshim të madh përbën edhe marrëdhënia e besimit që eksperti i udhëtimit ka me kontakte lokale në mbarë botën.
Informacioni shtesë do të kërkohet gjithashtu. Për shembull, 50% e klientëve të korporatave dëshirojnë informacion mbi situatën e shëndetit lokal, shërbimin 24-orësh ose ndihmë në përshtatjen me udhëzimet e udhëtimit. 43% e klientëve të kohës së lirë janë të gatshëm të paguajnë më tepër për të pasur shërbimin e kërkuar për shkak të situatës së krijuar prej COVID-19.
Follow Us